Het is tijd voor de eerste toets. Hierin komt het een en ander terug wat je in de introductie hebt geleerd, maar ook een paar zaken die we nog moeten behandelen. Maar maak je niet druk, dit is puur voor jezelf om te kijken waar je staat. Als je nog weinig of niets over copywriting weet, zul je zien dat je ‘m na de lessen uit deze cursus stukken beter maakt.
Let erop dat je voor deze toets (en andere toetsen in deze Masterclass) een minimale score moet behalen om verder te kunnen met de cursus. Lukt het niet in één keer? Probeer het dan nog eens.
0 of 20 Vragen completed
Vragen:
Je hebt de toets al eerder voltooid. Daarom kun je hem niet meer opnieuw starten.
Toets is aan het laden…
Je moet inloggen of inschrijven om de toets te starten.
U moet eerst het volgende invullen:
0 of 20 Vragen answered correctly
Uw tijd:
De tijd is verstreken
You have reached 0 of 0 point(s), (0)
Behaalde punt(en): 0 of 0, (0)
0 verslag(en) in afwachting (mogelijke punt(en): 0)
Aan wat voor product of dienst wil je deze cursus werken? Kies uit:
of een eigen product of dienst. Geef je keuze hieronder op.
Dit antwoord zal beoordeeld worden en voorzien van punten na aanlevering.
Een van de onderstaande antwoorden is het juiste.
Meerdere antwoorden kunnen goed zijn.
Eén antwoord is het juiste.
Let erop dat meerdere strategieën tegelijkertijd van toepassing kunnen zijn. Kies in dat geval de meest prominente.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Let erop dat meerdere strategieën tegelijkertijd van toepassing kunnen zijn. Kies in dat geval de meest prominente.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Let erop dat meerdere strategieën tegelijkertijd van toepassing kunnen zijn. Kies in dat geval de meest prominente.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Stel, je werkt voor een klant een webtekst uit die je zelf online gaat plaatsen. Wat voor stappen zet je om tot een perfecte tekst te komen?
View Answers:
Herken jij deze bekende reclameslogans? Slechts één antwoord per vraag is goed.
Herken jij deze bekende reclameslogans? Slechts één antwoord per vraag is goed.
Herken jij deze bekende reclameslogans? Slechts één antwoord per vraag is goed.
Herken jij deze bekende reclameslogans? Slechts één antwoord per vraag is goed.
Herken jij deze bekende reclameslogans? Slechts één antwoord per vraag is goed.
Herken jij deze bekende reclameslogans? Slechts één antwoord per vraag is goed.
Herken jij deze bekende reclameslogans? Slechts één antwoord per vraag is goed.
Herken jij deze bekende reclameslogans? Slechts één antwoord per vraag is goed.
Herken jij deze bekende reclameslogans? Slechts één antwoord per vraag is goed.
Herken jij deze bekende reclameslogans? Slechts één antwoord per vraag is goed.
Een copywriter is een van commerciële teksten.
Als je copy schrijft, gebruik je taal.
Vrijwel alle beslissingen nemen we op basis van .
Een goede copywriter is vooral een achter een toetsenbord.
AIDA staat voor Attention, Interest, , Action.
PAS staat voor Problem, , Solve.
De copywriter zet technieken in om de lezer te actie te ondernemen.
Schrijf je doel(en) hieronder op, dan is de kans groter dat je ze daadwerkelijk behaald. Denk eraan dat je ze SMART formuleert:
Dit antwoord zal automatisch alle punten opleveren, maar het kan beoordeeld en aangepast worden na aanlevering.