Web Analytics

Hoe word je een goede copywriter?

Copywriting is niet makkelijk, maar als je de basis beheerst kun je vanuit daar wel makkelijk steeds beter worden. Het goede nieuws: de basis leer je in deze cursus.

Het is belangrijk om te beseffen dat je geen topcopywriter hoeft te worden om goede teksten te schrijven. Als je de basisbeginselen beheerst van copywriting, schrijf je al betere teksten dan 95% van de mensen die maar wat doen.

Om (een succesvolle) copywriter te worden moet je je zien te bekwamen in een specifieke set vaardigheden:

  • Je moet goede vragen kunnen stellen.
  • Je moet research kunnen doen.
  • Je moet het een en ander van schrijven weten.
  • Je moet kennis hebben van persuasieve technieken.
  • Je moet iets weten over de structuur en opbouw van een tekst.
  • Je moet weten wat online werkt en wat niet.

Dat lijkt misschien een hele opgaaf, maar maak je geen zorgen!

In deze cursus leer ik je: 

  • Koppen te schrijven die de aandacht trekken.
  • Steengoede inleidingen te schrijven die de lezer direct intrigeren.
  • Een vlotte verkoopboodschap te formuleren die je lezer doet verlangen naar meer.
  • Teksten te schrijven die de oogballen van de lezer aan het scherm of de pagina geplakt houden.
  • De knagende bezwaren van je lezer te weerleggen.
  • Psychologische trucjes toe te passen waardoor jouw verhaal onweerstaanbaar wordt.

Kom op, het is tijd om je commerciële schrijfwerk naar een hoger niveau te brengen. Of het nu voor je eigen bedrijf is of voor de klanten die je gaan bedienen.

Aan het einde van deze cursus vind je nog een les met daarin tips en trucs over hoe je je eigen copywriting-praktijk opbouwt, gebaseerd op meer dan 10 jaar ervaring met het runnen van mijn eigen praktijk.

Laten we meteen beginnen!